2008年5月25日星期日

Close & Beauty


CLOSE
by Cheah 16 yrs

Open the doors of imaginary
打开想象之门
And close the window of soul
关上灵魂之窗
What did you see?
你看见了什么?

BEAUTY (for a sister)

by Dayanna 15 yrs

To have you、
有你
To share my thoughts
分享我的想法
To share my clothes
分享我的衣服
To share my love and hate
分享我的爱与很
To know that your kindness
让我知道你的爱心
To believe that your faith
相信你的信念
Are always with me
永随着我

Beautiful......美丽

没有评论:

三十而立,二零一半

三十而立 ,四十而不惑,五十而知天命, 六十而耳順,七十而從心所欲、不逾矩 二零一八,踏入一半之际,来到六月的夏天 咋看下已2年之久,回首曾经拥有的机会与平台, 如今是多么的壮观亮丽,早知道,如果以前…… 人生哪来那么多的如果,也没有早知道,错过了, ...